070110

Godmorgon :)

Det här var min sista sov morgon för imon börjar skolan! Tycker det är lite konstigt att börja på en fredag men så kan det vara. Har ju rätt slapp dag imon iallafall, börjar med motion, matte och idrott. Tror inte jag har någon kemi imon? 2 idrottspass imon då alltså, jag kommer vara DÖD på kvällen sen haha! Men det ska bli skönt att komma igång.

Idag kommer Johan! Äntligen typ :) Som jag har längtat! Det är inte klokt hur man kan sakna en person så mycket som jag saknar han. Typ på en vanlig dag så kanske vi smsar, sen typ slutar någon av oss. Då när det har gått kanske 10 minuter så känner jag bara: Måste skriva igen! Men jag gör inte det för jag vet hur jobbig jag kan vara. Då kanske ni förstår hur mycket jag saknar han. Innan jag somnar brukar jag ligga och kolla på hans kort, bara se hur underbar han är. Han är bäst, och han är bara min! Så ni skulle bara våga försöka ta han ifrån mig! För då... ;) Älskar dig Johan gubben <3 Vi två föralltid <3

Idag är det soligt och kallt, -9 grader. Ska försöka ge mig ut en stund iallafall! Vad jag ska göra vet jag inte..

Pussar :*

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja visst är den!:)

2010-01-07 @ 13:08:46
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0