040110

Godmiddag :)

Var ju uppe och kollade på matchen inatt. Sverige förlorade med 5-2. Personligen tycker jag det var väldigt många slarvfel som gjorde målen. Men domaren också (det är alltid lika fel att skylla på domaren, jag vet) som nästan bara dömde till USA. USA fick en utvisning, andra var sådana i slagsmål där också Sverige fick, eller puck out. Dåligt, riktigt dåligt. Bronsmatch mot Schweiz nu iallafall.

Idag blir det jättelugnt, som alla andra dagar här på lovet. Ska väl bara vara hemma och slappa tror jag. Ska försöka kolla lite på resor till sommaren, längtar som bara den! Fast först är det ju Tänndalen på sportlovet, fast just nu längtar jag till sol och bad! Särskilt ifall man skulle åka med de nära och kära.



Tunisien förra året <3

Kommentarer
Postat av: Rosida

Fin bild! :)

2010-01-05 @ 18:18:55
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Barbro S

Härlig himmel i Tunisien, lite magisk nästan med auran runt kupolen.

2010-01-05 @ 21:11:03
URL: http://konstbarbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0