010110

Godmorgon :)

Hoppas ni alla hade en trevlig kväll :) Jag hade roligt iallafall, fast det var roligast när jag och Jessica var själva med killarna :) Sen när de andra kom så började liksom vissa saker gå lite överstyr, blev litelite irriterad men det tänker jag inte ta upp här. Det var roligt i början iallafall :)

Idag tror jag det blir rätt lugnt, vaknade ju rätt tidigt så det blir en långpromenad med mammsen och pappsen :) Sen måste jag duscha, jag STINKER rök !

Hörs lite senare :)

Pussar :*

Kommentarer
Postat av: Adam

jasså vad gjorde ni å "killarna" då hhi:P

2010-01-01 @ 12:59:59
Postat av: Malin

Hihi det vill du inte veta Adam lille ;)

2010-01-01 @ 14:41:15
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0