Skratt

Haha jag har kommit på världens roligaste sak, eler kanske inte världens roligaste men ändå :D Jag ler alltid när jag får sms av min pojkvän :D Märkte det idag när jag satt och pluggade matte, och helt plötsligt sitter jag där med mobilen i handen så kommer mamma och frågar ifall verkligen matte kan vara sådär kul? Sen satt jag och mamma och kollade på tv så fick jag ett sms av Johan så sa mamma: Värst vad du ser glad ut, skrev någon ett skämt eller :P? Sen upptäckte jag det bara mer och mer haha :) Helt underbart egentligen men väldigt kul :)

Nu har jag suttit och pratat med älskling i telefon i 30 min :) På morgonen pratade jag med han i 30 min också :P Så 1 h idag! alltså jag måste säga att vi börjar bättra oss ;) Det är visst inte så farligt att prata i telefon ändå ;)

Nu ska jag ta fram kläder tills imon och sen blir det att sova :) Är faktiskt rätt trött om jag ska vara ärlig :P

Så puss och godnatt med er ♥ !


New Classic

Kommentarer
Postat av: linda

SV: verkligen! :D

haft en bra dag?

2010-02-08 @ 15:24:46
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0