Grattis Frida :D♥

Nu ska jag berätta om min superroliga eftermiddag :)! Idag när jag skrev att jag skulle ut på stan så var det ju självklart för att köpa en present till Frida som fyllde 18 idag! Så jag Jessica, Kristina och Sandra åkte upp för att gratulera henne. Vi var och köpte en prinsesstårta också! Hon visste inget om att vi skulle komma och det var ju det som var så roligt hihi :D! Hon blev rätt chockad när vi kom hihi men det är ju så roligt att göra så :D! Grattis Fridilida ♥

Senare på bolingen körde vi spel 2 mot 2. Jag och Hanna vann! Haha skitkul var det! Har fått ett nytt smeknamn nu också: pussgurkan, bara för att de såg mitt sugmärke jag har på halsen haha. Jaja sånt får man ta!

Nu blir det nog lite plugg, eller rättare sagt så MÅSTE jag läsa i den där boken!

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0