A fighter



Haha förlåt Jessica men tänkte jag skulle lägga in någon bild från nyår, så det fick bli denna. Alltså jag ser inte klok ut på någon annan bild, inte denna heller egentligen men någon kan jag ju bjuda på haha :P Passa er så jag inte stämplar er med mina ringar ;)




Makes me that much stronger
Makes me work a little bit
harder
Makes me that much wiser
So thanks for making me a
fighter
Made me learn a little bit
faster
Made my skin a little bit
thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter

Kommentarer
Postat av: Bullshie

Jaa, men den jäveln är inte precis smart och det e nästan kul att se dess dåliga försök att göra mig arg eller ledsen.. Att jag e blandras vet jag själv o tykig e bara roligt o va, särskilt mot nån som endast e sur över att jag inte ville visa mig i cam för 3 år sedan.. Det bevisar ju hur sjukt snygg jag måste vara om någon ska forstätta (a) haha <3 älskar dig Malin!

2010-02-04 @ 12:06:22
URL: http://bullshie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0