170210

Hejsan bloggen :)

2 guld till Sverige nu i OS, det är ju helt underbart :)

Idag var det rätt kallt i backarna och det har snöat så det har legat mycket snö i backarna också. Så det var alltså inte särskilt roligt, så därför gick jag hem nu. måste verkligen köpa nya vantar! ett par som verkligen håller värmen liksom! Jag fryser jämt om händerna och fötterna och det är inte kul någonstans!

Imorgon hoppas jag det blir en fin dag för då är det min och Johans 1 års dag :) Vill verkligen träffa dig nu älskling! Jag känner att jag varit borta från dig förlänge! Blir typ irriterad på dig bara för att jag saknar dig så mycket! Usch det är verkligen hemst, jag hatar verkligen att sakna människor ;(

Nu blir det att mysa här hemma i stugan, saknar er där hemma!

Pussar :*

Johan, jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0