090210

Hellooo :)

Idag blir också ett väldigt kort inlägg haha, måste ju plugga som vanligt! Sen måste jag fixa något i alla♥dag-present, bara något litet och gulligt. Det får inte vara överdrivet!
På skolan har vi typ att man får ge bort en ros för 10 kr! Jag kommer inte få någon, det vet jag ju redan tyvärr.. Men om det är någon som bryr sig det minsta om mig så kanske jag kan få en ros (a) Rosor är nog det finaste jag vet, de kan nästan få mig att gråta! Det är faktiskt sant, jag blir jätterörd när jag får blommor!

Nu måste jag bara plugga matte, imon smäller det! Prov på hög nivå! IG wohoo!
Senare ikväll blir det nog träning tror jag. Vi får se lite.

Längtar tills torsdag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0