311210

Grattis Nea!!

Jahapp sista dagen på året nu då.. Känns väldigt konstigt måste jag säga.. Detta har gått så sjukt fort! Vi kör en klassisk lista tycker jag allt ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Det gjorde jag säkert. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope tror inte det..
4. Dog någon som stod dig nära? Nepp
5. Vilka länder besökte du? Ehh.. Egypten, kanske Danmark (kommer inte ihåg haha) 
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ingen aning!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 15 december
8. Vad var din största framgång 2010?  Tagit körkort kanske?  
9. Största misstaget? Förlåtit allt för många..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  Tror faktiskt inte det..
11. Bästa köpet? Systemkameran kanske, nya converse haha
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder helt klart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Blev väldigt lättad eter körkortet men annars vet jag inte.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ingen speciell tror jag..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var nog rätt lika som förra året, alla har sina up and downs.
16. Vad önskar du att du gjort mer?  Brytt mig om skolan, tränat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Förlåtit människor som fått mig må dåligt, men nu är det slut på det!
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år? Twilight kanske?
22. Största musikaliska upptäckten? No idea
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Körkortet
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskar oftast inte mig saker.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?  Var hemma, sen åkte med Adam, Simon och David till Mc och åt 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ehh, har jag någon stil haha? Ne men väldigt naturlig kanske?
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner ♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, får väl säga Chase Crawfoord i år igen då ;)
31. Vem saknade du? Morfar ♥
32. De bästa nya människorna du träffade? Vilka har jag träffat iår? Alltså har ju fan minne som en guldfisk! Larsson haha ;) De jag har idrott med! Hampen såklart! Vicci är ju en härlig prick :) osv


Nu ska jag hjälpa till här hemma!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

GOTT NYTT ÅR ♥

2010-12-31 @ 12:41:53
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0