041210

Godmorgon!

Sitter här in my dear morgonrock haha. Mulet ute idag, inte jättefint men det betyder ju att man kan springa utan att frysa ihjäl så det blir nog en liten runda sen :) Eller en powerwalk och sen pilatesövningar! Det slog mig lite igår, för Adam var här igårkväll, så fattade han ju direkt att det var mitt rum för det låg en pilatesboll där! Bara det att jag använder ju aldrig den! Den ligger bara och skräpar i princip!
Men först ska jag sätta mig och plugga tyska, jätteroligt verkligen! Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, har några alternativ att välja mellan liksom.. Men det beror på lite..







Såhär såg jag ut igår! Invigde mina nya byxor från Vero Moda!
Vill ha en ny kamera :(

Ha en bra dag så hörs vi säkert lite senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0