Pluggplugg

Har suttit och pluggat körkortsteori nu ett tag och kom precis på att jag ska till Lager 157 imorgon! Såå kul ska det bli, var inne på deras hemsida innan och de hade ju många fina kläder. Men en sak är säker, Malin, du MÅSTE köpa nya converse imorgon om det finns, det är tvunget med stort T! Mina vita har förvandlats till beiga och med massa hål i.. Inte särskilt kul ne, så sådana får det bli! Annars kanske ett par jeans och någon tröja hänger nog också med hem. Ska ju ut ikväll en liten stund men det blir lugnt för jag ska övningsköra dit imorgon!

Lägger in en bild sen på vad jag ska ha på mig ikväll!
Nu ska jag plugga lite till, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0