300810

Heeeeej bloggen!

Förlåt för KASS update men vafan, jag har inte haft tid :) Har varit i skolan sen varit med Malin, Jessie och Ante, sen varit på teorilektion, sen pluggat fysik (som förövrigt gick åt helvete), kollat på tv, ÄTIT! och nu duschat! Men nu sitter jag här och har tråk. Ska snart sova innan man laddar för halv 4 dag imorgon.. Tyska yeeeey! Klarade knappt en lektion liksom.. Usch ne detta kommer bli hemskt! Johan va så himla gullig idag i skolan, jag fick 4 chokladbollar av honom (hoppas han tycker jag är smal ;))! Så imorgon blir det mumsmums :D

Förövrigt så fryser jag häcken av mig :( Det är inte kul någonstans!
Nu blir det sängen!
Puss!



Älskling, du har hår under armen tihi (a) :*

Kommentarer
Postat av: Vicci, Hampus o Elin :D

PORR :D

så söta :)

2010-08-31 @ 16:27:00
Postat av: Malin

Sv: Hihi som ni då :)

2010-09-01 @ 15:56:20
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0