280810

Hejsan bloggen!

Jag har faktiskt ingen lust att blogga som ni kanske märker! Ska iallafall slinga håret senare, eller Johan ska göra det på mig. Mamma ska bort sen ikväll med så jag ska fixa hennes hår! (och säkert välja kläder) jag var ju på hemköp innan och skulle köpa färg men när jag väl kom hem så fanns det ingen hätta i, alltså sån man sätter på håret innan man färgar det! så Johan tog moppen (jag skäms!) dit nu och skulle kolla ifall man kunde byta den. DÅLIGT! Hoppas jag får bort den fula gula färgen i mitt hår :( det är inte alls snyggt1 vet inte varför det har blivit så gult men antar att det har med Egypten att göra ;) Nu hör jag att det brummar så nu kom han tillbaka! MYYYYS, puss på det :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0