250810

Hej bloggen!

Usch vilket regnigt och hemskt väder det är idag.. Sen ville inte Johan stanna heller så då blir man ju bara ännu surare, han skulle bara hem utan att ha något speciellt att göra.. Tack! Träningen börjar inte förrens 6 heller så inget kul där heller. Har inte ett skit att göra!

Har varit en rätt tråkig dag i skolan överhuvudtaget faktiskt. Eller jag hade ju idrott idag, det var roligt faktiskt! Sen kom ju typ höjdpunkten på hela min dag, träffa Adam och David :D Ååååhhh SOM jag har saknat er över sommaren, inte klokt! Ni förstår inte! Ni gjorde min dag ialafall! Massa kramar till er ♥♥♥

Nehepp, kanske ska sätta sig med teoriböckerna? Tror nog det får bli det ja, har ju inget bättre för mig direkt..

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0