240810

Jahapp då var man hemma, efter första skoldagen på sista året! Inte dåligt inte ;) Kul att träffa alla igen, nu är man STÖRST! Glömde ju typ allt hemma idag och vattenpistolen funkade ju inte så ska köra och köpa en ny nu snart tänkte jag! Herregud vad man har tappat under sommaren, inte nog med att jag blivit tjock enligt Jessie ;) (Jessie, brukar man säga så till sin bästa vän :'( Blir ju ledsen ;)), men inte heller hjärnan hänger med! Matte lektionen idag var kass för min del, kommer inte ihåg någonting! Vaddå radian tex ;S ? Menmen jag HOPPAS verkligen min hjärna kommer igång! Ett stort frågetecken är också hur fasen jag kunde få G på mitt Kemiprov haha! Skulle ju varit IG.. Men det gör absolut inte mig något, slippa omprov (om man nu skulle göra det om man inte fick godkänt) och lägga tiden på något annat roligt, som körkortsteori haha.. Var också inne och kollade schemat en gång till idag, innan stod det att jag skulle ha Cl i idrott, alltså Gunnar (the best), men nu står det att jag ska ha Sp, alltså Spångberg :O Jag säger bara NEEEEEEEEJ!! Okej jag har ju aldrig haft honom innan men jag vet ju liksom typ hur han är. Jätteslapp och så.. Ne fy, jag vill ha Gunnar (misstolka inte tack ;))!

Senare idag blir det nog en löparrunda skulle jag tro innan det är dags för fångarna på fortet! Skitbra program, älskar det! Time Out med förresten!

Nu ska träningen börja dra igång på allvar! Man vill ju inte klassas som tjock, eller hur Jessie ;) Puss älskar dig ♥ Och alla andra som läser denna bloggen med :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0