210810

Snälla ni som kommenterar anonymt, skriv vilka ni är :) Det blir mycket roligare och se vem det är som skriver, även om det är bra eller dåligt :)

Jag är förbannad just nu, eller har varit hela dagen ända sen igår, ska iallafall visa kläderna för er senare! Ska bara ta kort först, regnet står som spö i backen! Kan någon tala om för mig vad det är för mening med att ljuga konstant hela tiden?! Jag förstår mig inte på det och jag orkar inte länge till ska du veta.. Tom jag är så egoistisk så jag tycker jag förtjänar mer än lögner..

Såg även när Arsenal utklassade Blackpool med hela 6-0! Bra jobbat grabbar!

En sak till, ni måste bara se denna videon! Låten är bra men båda tillsammans är skitbra!



Kramar till er som jag bryr mig om som jag vet bryr sig om mig lika mycket tillbaka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0