030810

Hejsan bloggen! Eller godmorgon kanske man skulle säga. Idag mår jag inget vidare faktiskt.. Är jättevarm, har ont i huvudet och skitont i halsen :( Undrar vem som kan ha smittat mig?! Inte särskilt kul.. Sen kunde jag inte somna heller och jag har inte sovit något vidare heller.. Har bara tänkt och snurrat typ.. Men så kan det vara ibland..

Somsagt jag har ju varit hos Johan i helgen och han blev överraskad när jag kom men sen ville han typ bara vara med sin familj och göra annat så då fick jag ju åka hem.. Inte särskilt snällt men sånt är livet! Ska aldrig mer överraska någon iallafall för det blir bara fel..

Matchen var iallafall jättekul och titta på! Mycket bättre än den förra jag var på för där bara skrek alla på domaren hela tiden, och jag gillar inte direkt sånt..

Nu ska jag gå och få i mig en huvudvärkstablett.. Tro det eller ej!

Senare idag drar jag till stugan, får se hur länge jag stannar där..

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0