When love takes over

Wooohooooo Arsenal vann :D Men de spelade kass måste jag säga :P Ingenting funkade. Om inte mittfältsspelat funkar, så funkar knappt något ! Lite knäppt det där, men så är det typ i fotboll. Iallafall i vissa lag :P Det är liksom hjärnan i det hela om man säger så :P

Sitter här och lyssnar på en helt underbar partylåt nu :) Sjunger med gör jag också, det låter nog förfärligt men det skiter jag i ;) Jag är sån att när jag hittat en låt som jag gillar så spelar jag typ sönder den :P Inte bra allstå xD Men sån är jag :P Tror det finns rätt många som är som jag när det gäller det ;) Annars är jag nog rätt speciell om jag får säga det själv :P Som jag ser ut på utsidan är jag inte på insidan ;) Lite trickit det där ;) Den kan du klura på hihi ;)

Neee nu ska jag sitta här och klicka runt lite ;)


David Guetta feat. Kelly Rowling - When love takes over

Kraaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0