Sweet Dreams ;*

Nu har jag pluggat klart för idag :) Måste säga att fysiken har gått rätt bra, jag och min hjärna gör små framsteg ;) Hoppas jag klarar ett G på fredag iaf för det är det ända jag vill ha just nu :P !! Känner att jag måste ha det för annars är jag ju typ körd xD Och jag skojar inte. Jag fattar inte varför alla ska vara så smarta ? Det känns som jag tappar bort min hjärna hela tiden, lägger den på något konstigt ställe och inte vet vad jag har lagt den sen när man väl behöver den ;) Ja, alltså ni fattar hur jag menar ;)
Tänk så skulle allt vara så lätt som idrott, jag skulle ju haft MVG i allt ;D Men nu är det ju tyvärr inte det :) Men bara jag klarar mig med G så är jag lugn :) Det är det viktigaste, eller ne, det viktigaste är att man kämpar :) !

Skoljoggen är om en vecka ;O Jisses vad jag måste springa om jag ska hålla min placering från förra året. Tror aldrig jag fixar det faktiskt. Men jag ska göra mitt bästa, mer kan man inte göra ! Om jag kommer topp 10 så är jag nöjd :) Ligger ju inte direkt i hårdträning för detta :P Det kanske det är många som gör, vad vet jag. Men då blir det inte lätt ;S

Känner att jag börjar bli en aning trött nu faktiskt :P Men jag har sovmorgon en liten stund imorgon :) Härligt värre alltså :)

Jag MÅSTE lära mig att fläta luggen !! Kunde det innan men det går bara INTE längre, säkert för att min lugg är mer uppklippt nu. Aja om jag övar tillräckligt mkt kanske det sätter sig, som fysik ;)

Puss & Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0