Hösten

Gud vad jag ÄLSKAR hösten :) ! Tycker inte ni den är helt underbar :) ? Tänk dig bara att du får ta på dig höstjackan och mysiga halsdukar :) Tights och stövlar :)
Hösten är mysig :) Tänk dig bara att gå en höstpromenad med löven knastrandes under stövlarna och doften som bara luktar friskt fast ändå lite mystiskt :) Sen går man hem, kryper ner under filten, dricker en kopp varm choklad och sätter på en mysfilm :) Ingen skräck eller thriller eller så, det ska bara vara mysigt :)

Det är precis exakt det här jag bara älskar med hösten :) Nästan så att jag läntar lite hihi :)

Imon har jag sovmorgon, det ska bli härligt :) !

Sov så gott och dröm sött :)

Puss på er :*



En bild från förra hösten :)

Kommentarer
Postat av: mia

Älskar att va ute & gå på hösten! Lukten, lugnet, ljuden, allt<3

2009-09-12 @ 10:06:39
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0