Gympa

Fy fasen vad jobbigt det var på gympan idag, man blir så sjukt varm i en hall så. Jag skulle aldrig kunna spela någon inomhussport. Jag hade dött ! Tur att jag valde fotboll alltså, även ifall jag inte spelar det längre :P Nu är det ju bara bowling som gäller, och tro mig, det är svårare ä det ser ut ! Men man blir bättre ju mer man tränar, så är det ju med allt liksom :)

Det blev inget med min engelska uppsats idag, men jag har ju imon och på torsdag på mig med :) Fast imon har jag ju träning och så, men jaja :P Och på torsdag är det figy-loppet :S Scary säger jag ju bara ! Fy, jag undrar hur det ska sluta. Men jag har ju både hare och cykel och skit (y) Nee, bara mina och Emils fantasier haha (y) Tror du har hittat mina svaga pukter alltså, och usch det gillar vi inte alls :) Men skit samma !

Aja nu blir det strax dushen och sen sängen :) Börjar blir rätt trött faktiskt :P Inte särskilt ovanligt kanske :) Morgonpigg & kvällstrött woho :) Ne, det har varit lite mycket idag måste jag säga, tror jag ska lägga mig och hoppas på en drömlös natt (y)

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0