090925

Hejsan bloggen :)

Idag har varit en sjuk dag xD Först spelade vi volleyboll på motionen :P Sen skulle jag duscha och då mäsker jag att ag har glömt min bh hemma -.- Så jag åker hem och duschar :) Sen åker jag till skolan igen och får reda på mitt fysikprov ;O Men tack gode gud, jag fick G :D Och det va inte ett lågt G, det var ett stabilt :D ! Fy, vad glad jag blev :D Det gjorde min dag typ :) ! Sen hade vi idrott igen, och det var det jobbigaste jag har gjort på länge, bara massa kondition :P Springa springa och springa, hoppa hoppa och hoppa ! Usch det var jobbigt var det. Och nu är jag hemma :) Ska duscha strax :) Sen ska jag packa, för jag ska till älskling sen och sover där inatt :) Hihi mysigt (a) :*

Nu blir det duschen !

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0