090920

Hejsan :)

Sitter och pluggar kemi nu. Rätt tråkigt om jag får säga det själv. Men måste göras :) Sov hos min älskling inatt :)<3 Det ska bara vara du & jag och ingen annan <3 Vi är bäst! <3 Sen blev det att titta på när Anderstorp spelade match, eller det va Sm. Fast jag såg bara en halvlek för min buss gick.

Igår var det läskigt. Hade helt fel om dig. Förlåt men jag var livrädd.

Snart kommer Jessica, ska prata med henne om vad som hände igår. Tur att vänner finns ! <3

Pluggpluggplugg..

Puss :*


Run This Town - Jay Z, Rihanna & Kanye West 

Kommentarer
Postat av: Bullshie

Yay kemi-prov >.< Sitter o pluggar men har fportfarande inte kommit ill kapitel 3.. o har ändå haft hela dagen på mig >.< <333 Älskar dig <333

2009-09-21 @ 17:23:07
URL: http://bullshie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0