Underbar dag

Nu ska jag snart krypa ner under täcket men först tänkte jag skriva lite om vad som hände innan :P
Jag satt rätt långt ifrån ytterdörren och öppnade presenter ifrån mamma, pappa & Hanna. Jag fick smink en pälsväst och lite smink :P Iallafall så skulle jag prova västen och så hör man bara: JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA.. :D Då kom Alex, David och Emma med världens största prinsesstårta med en ros på :)<3 Så chockad blev jag ;O Men ni gjorde verkligen min dag :)<3 Tack för det <3 Sen fick jag ett halsband och ett armband med av Alex :)<3 Tack det va jättefint verkligen :)

Imon bär det av till Göteborg och IFK Göteborg - Halmstad med Johan, Ida och Hans. Ska ju bli lite spännande eftersom jag aldrig har varit på en allsvensk match :P Men det blir säkert kul :)

Nu ska jag sova, tack för en underbar födelsedag alla :) ! <3

Puss godnatt ;*

Kommentarer
Postat av: mia

grattis :D:d <33

2009-10-27 @ 09:35:20
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0