London :D

Här kommer bilderna från London, eller rättare sagt Emirates Stadium :)



Den underbara mattan :) Måste säga att detta va den mäktigaste arenan jag någonsin har sett :) !



Här är då vid duscharna :P Detta är ett massagebad som va tvunget att vara exakt 40 grader varmt :) Det fanns tom en som hade det som jobb att testa vattnet :P Det ni ;)



Massagerummet där spelarna får massage både innan och efter match :)



Omklädningsrummet. Det va inte litet kan jag säga. Här ser ni ju tröjorna hänger på rad. Detta är ju då avbytarna inför kommande match eftersom de hänger jämte varann, annars hänger de varannan :P



Och till slut pressrummet :P Det var ju också rätt stort :) Och kolla inte på hur jag ser ut för jag hade jättehög feber och skit :S men här sitter vi iallafall :)

Såå där fick ni se lite av Arsenals underbara arena :)
Arsenal som för övrigt vann med 3-0 över Tottenham idag :) !

Pussar ;*

Kommentarer
Postat av: JULIA

svar: Tack vännen, vad glad jag blir :)

2009-10-31 @ 18:36:12
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0