Hemma från träningen

Kom precis hem från träningen, jag kunde typ inte göra något idag. Min vad bara värker. Den pulserar verkligen.. Jättehemskt, det gör ont bara jag sitter ner ;S Mamma var på apoteket och köpte ett linement åt mig, men hon köpte inte ngt som värmde eller något. Helt vanlig salva typ. Sån meningslös sak.. Usch !
Nej, slut på klagostunden ! Nu ska jag strax hoppa in i duschen tänkte jag :)

Gjorde klart engelskan innan och hann t.o.m skriva 2 punkter på min samhällsinlämning :) Hade inte mina böcker hemma så jag smsade Pettsson ( Frida ) så skrev hon frågorna på sms :) Sååå gulligt :)<3 Tack ! <3

Nee nu blir det duschen :)

Puss godnatt och sov så gott :)

Hade en sån sjuk dröm idag fast ändå va den läskigt verklig :P

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi så lite så :)<333

2009-10-06 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0