Fotboll !

Måste säga att det blev lite mer plats i garderoben ;P

Nu ska jag strax äta lite :) Makaronipudding blir det :) Så underbart gott är det ju :) ! Eller allt med pasta är ju gott egentligen, finns typ ingen bättre :) ! Typ spagetti och köttfärssås, GUD så gott det är :) !
´
Jag har märkt att jag är typ överkänslig mot lök :P Jag gråter varje gång någon bara hackar lite lök i köket :P Och ändå kan jag vara på andra sidan huset ! Fy vad det svider, det är inte alls skönt faktiskt xD

Lite senare idag blir det att titta på Arsenal på tv:en :D De möter Tottenham idag, så det är DERBY ! Förresten jag tänkte lägga in lite bilden från London :P Måste bara orka överföra dem från kameran till datan :P

Nej nu är det mat :)

Pussar ;*

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe jag förstår dig men jag jobbade på McDonalds för att få ihop lite pengar innan jag flyttade för att studera. Men man får bra betalt om man jobbar natt :D



Vad har du fr planer ikväll då? :D

2009-10-31 @ 13:21:24
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0