091008

Godkväll

Hoppas ni har haft en trevlig dag, det har jag. Skola först, idrotten var rolig iallafall :) ! Sen åkte jag hem med Johan. Vi fikade typ och babblade lite :) Sen när han åkte hem kom Jessica, hon hjälpte mig med min samhäll ! Det är guld värt <3 ! Du betyder MEST ! Efter det kom Alex, vi hade rätt kul. Spelade in några filmer och gud som man ser ut ! Kommer sakna dig som bara den nu när jag åker till London imon ! Du är underbar precis som du är ! <3

Kommer sakna alla här hemma, vännerna, Johan klassen ja ALLA !
Men jag kommer snart hem igen :) Ha det underbart här hemma !

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Have a good time in london baby :* <33

2009-10-09 @ 08:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0