Johan Svensson <3

Alltså tjejer, ni vet vilka ni är.. Visa erat intresse innan ni förlorar mitt. Ni betyder verkligen sjukt mycket för mig men jag orkar inte mer nu. Det är alltid jag som ska hitta på och göra saker. Hur fan tror ni jag känner mig ? Jag får ju aldrig något tillbaka ?! Låter egoistisk jag vet, men jag tror inte jag har hört något från er på typ 2 år :O ? Hur farligt kan det vara att skriva ett sms och fråga ifall vi ska ut och äta pizza en fredag eller ifall vi ska ha filmmys en lördag ? Nee just det, ni vill ju inte vara hos er själva. För vi måste vara hos MIG HELA tiden ! Hur farligt kan det vara liksom ? Jag är bara så trött på att jag alltid ska fixa allt..
Jag älskar er alla 3 men känslorna börjar försvinna </3

Så förlåt, var bara tvungen att skriva av mig lite. Blir så jäkla irriterad ibland på vissa bara. Men det blir väl alla kanske ? Nemen oj är det regn jag hör smattra på min ruta :O Ovanligt -.-

Måste välja kläder tills imon också. Skulle egentligen målat naglarna också. Blev sittandes här istället :P Men aja, kanske bättre ifall man skulle ta och ta fram lite kläder :P

Jag älskar min Johan mest av allt i hela världen ! Du är verkligen mitt allt och jag hoppas du förstår det <3 Älskar dig mer än vad du någonsin kommer förstå !
We are made for eachother (L)

Säger godnatt nu, dröm sött med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0