Hemma

Nu har jag äntligen kommit hem.. Gick en liten runda efter sen med för att få lite luft, det var jätteskönt i luften och så, härligt faktiskt.
Jag kan säga att det gjorde inte så jätteont, eller på vissa ställen så gjorde det ju så ont så tårarna rann lite grann.. Men snyggt blev det iallafall tycker jag ! Även ifall mina ögonbryn är väldigt ljusa så ser det ju ändå mer välgjort ut om man säger så. Lite mer vuxnare nu också när jag inte har så tjocka. Men det är ju lite vad man själv tycker också.

Passade faktiskt på att köpa en mysig höst/vinter jacka också ! En längre svart från Didriksons 1913 ! Riktigt snygg om jag får säga det själv. Nu ska jag snart läsa i min lilla engelskabok.. Såå tråkigt !

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0