DH !

Idag ska jag kolla på DH för första gången denna säsongen :) ! Har missat alla andra gånger för jag har varit på alla möjliga andra ställen :P Men nu äntligen ska jag kolla ! Men först blir det lite mackor och te :) Ska bli gott faktiskt :) Jag är rätt hungrig, som vanligt då alltså :P

Wanna get what I want
Don't stop
Give me what you got
Cause I can't wait any more
Don't even talk about the consequence
Cause right now you're the only thing that's making any sense to me
And I don't give a damn what they say, what they think
Cause you're the only one who's on my mind
I'll never ever let you leave me
I'll try to stop time for ever, never wanna hear you say goodbye

(L)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Skönt att du är frisk, hoppas jag också blir det snart :D

2009-11-03 @ 19:48:11
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Nu är jag äntligen frisk hehe :D

2009-11-04 @ 14:49:36
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0