Come with me tonight

Gud nu är jag helt slut efter träningen, min mage bara spökar.. Det är jätteläskigt :S Men jag bli alltid så när jag har tagit ut mig rejält. Sen blir jag yr och illamående också.. Men jag tror det har med blodet att göra.. Tror jag ska gå och kolla det en vacker dag, men det lär ju ta tid.

Nu ska jag iallafall sova, imon blir det stan med mamma tror jag :P Måste fixa vissa saker och köpa present till Hanna som fyller år på onsdag :P

Godnatt iallafall :)

I know you want me


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack ska du ha :)



hoppas inte du är lika sjuk som mig ;)

2009-11-03 @ 12:11:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0