Bilder haha :)

Hittade massa roliga rätt gamla bilder på datorn nu :P Som jag tog för ungefär ett år sen :P Tänkte lägga upp lite så kan ni ju få se lite hur jag såg ut :P



Jag kan inte rå för det, men jag älskar fortfarande denna bilden :) Det är något speciellt med ögonen och håret tycker jag :P



Detta var ju också ett tag sen hhrrmmm ;) Jaa vad ska vi säga om denna :) Inte så mkt tycker jag, har faktiskt knappt visat denna för någon innan :P Men jaja man får väl bjuda lite på sig själv kanske ;)



Denna har ni sett innan :P Gillar den på något sätt också :) Det är liksom kallt men ändå lite varmt :P Jaa hoppas ni fattar lite iallafall :)

Dessa bilder är ju rätt glada och så :) Sen har jag andra mer ledsna bilder, alltså hela min dator är FULL med bilder från förr xD Då jag var lite egoistisk ;) Haha fast det är ju alla då och då :) Det får man faktiskt vara !

Kom hem från Jessica för ett tag sen :) Har saknat dig gumman <3 ! Fattar inte hur du klarade dig där nere ;O Uuukke jag vill ALDRIG åka till Litauen xD Stackare <3 Äta grisöron och något fett, ne usch jag hade ju spytt hundra gånger om ! Tur att du är hemma nu iallafall älskling :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0