281109

Hejsan, eller godmorgon kanske man säger :)

Förlåt för att jag inte skrev igår men först var jag i skolan och hade 2 jobbiga idrottspass, lite matte och kemi.
Sen åkte jag hem med min älskling, packade och lite så och sen åkte vi ut till lilla Lövås :) Så underbart mysigt är det :) Träffade Henke och några till en liten stund och sen skulle älskling fixa lite med sin bil så jag och Ida ställde oss och bakade pepparkakor :) Jättemysigt och jättegott ! Efter det hjälpte jag Johan lite men det var inte mycket, bättre än inget iallafall :)

Nu har Johan åkt och tränat så här sitter jag och väntar på att han ska träna klart :) Min bara MIN älskling ! Jag kan inte låta bli han, tror han tycker jag är lite jobbig ibland när jag inte kan sluta pussa han (a) Hihi :*

Nu ska jag kolla på gamla bilder så kanske jag hittar någon übergullig bild hihi :)

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0