091124

Hejsan bloggen :)

Hoppas du haft en bra dag hittills :) Det har jag :) Eller jag har varit rätt trött och sen så har jag ju haft prov :P Men annars har det varit bra tycker jag :) MOOOMIIIN :D
Hade inställd tyska idag med, så 3 timmars håltimma :P 
Somnade nästan på Mia's axel idag, jättemysigt :)<3 Sen har jag träffat älsklings Johan ett antal gånger idag :) Pusskalas (a) :* Hihi :) Vi är bäst du & jag <3

Nu sitter jag och letar efter silvershampoo eftersom jag kommit på att mitt hår är gult :O Men det ska det ju som sagt bli ändring på !

Ikväll ska jag till Jessica för vi ska plugga :) Funderar på att gå en runda nu, typ till citygross eller något :P Jaja vi får se :)

Pussar :* 
Saknar dig Johan Svensson <3

Kommentarer
Postat av: filippa

tack :D hoppas provet också gick bra för dig :)

2009-11-24 @ 16:41:54
URL: http://fliipps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0