091106

Halloooo :)

Slutade precis nu, hade idrott (motion), matte och idrott :P Väldigt soft dag faktiskt :) Jag, Jenifer och Mickan fick spela volleyboll med en annan klass på idrotten xD Och det var väl sisådär tycker jag xD Men det kan ju inte vara roligt jämt liksom :P Körde typ ett konditionstest på motionen också så man är ju rätt sliten nu :P Kommer SÄKERT ha träningsvärk imon xD

Ikväll blir det mys hos Jessica :) Riktigt längtar känner jag :) ! Jag älskar dig så obeskrivligt mycket ! <3
Vi ska se "The Notebook" och "A walk to remember" ! The Notebook är så sjukt bra, om ni inte har sett den så MÅSTE, alltså MÅSTE ni se den :) !

Nu ska jag väl sätta mig lite med min engelskabok så jag kommer någon vart :P

Pussar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0