Skratt

Hahaha jag sitter här och verkligen skrattar ihjäl mig ! Först skickade David en låt till mig, herregud jag skrattade så jag grät :P Och nu så har vi en sån sjuk diskussion haha. Man kan inte göra annat än att skratta haha :) Det är verkligen en sann vän det :) Dig kommer jag aldrig svika, och jag ställer upp för dig när som helst ! Jag vet att du gör det för mig med :) Då står mig jättenära vännen :) Tack för att du finns :)<3

Snart har mamma och pappa slagit in alla paketen så då ska jag sätta mig vid granen och bara kolla och klämma :) Då blir jag som en liten 5:åring igen kan jag ju lätt säga ! Jättemysigt är det hihi :)

Kom på att jag skulle ju låna twilight böcker under lovet med. De böckerna är ju så vackra. Tänkte jag skulle läsa 2 sådana böcker kanske :) Men vi får se lite !

Nu ska jag inte sitta här längre, tror julklapparna börjar komma fram nämligen (a) :D

Puss och kram och nyp i rumpan haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0