Ö&B

Japp, snart drar jag och mamma till Ö&B, alltså egentligen gillar jag inte den affären någonstans :P Eller jo, de har goda smarriga tefat där :) ! Men annars gillar jag inte den så särskilt mycket faktiskt. Men nu ska jag iallafall dit och köpa paket till våran lilla lek vi ska ha ikväll, jag, Jessica, Sandra och Frida ! Ska bli sjukt roligt att träffa alla igen, synd bara att inte Fanny kunde hänga med men så är det ju liksom. Så jag ska iallafall upp dit och köpa massa skit, sen ska jag hem hit och slå in det. Höhö det ska bli riktigt roligt ska det !

Måste bara sminka mig lite och ta på mig lite snyggare kläder (även ifall jag tycker att det jag har på mig är snyggt) sen drar vi upp till Frida och äter tacos ! MUMS !

Nu blir det fika hos mormor en snabbis.

Uppdatarerar kanske innan jag åker :P
Annars får ni ha en bra kväll :)
Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0