Johan imon !

Kom precis hem från träningen. Det var sådär lagom jobbigt idag, mest eftersom jag hade kört ett pass i skolan innan idag (bandybollstatueringen är fortfarande kvar) och dels för att passet inte var så jobbigt. Men nu sa de att de hade flyttat intensivpasset till torsdag och att det skulle vara aerobics på måndagar igen :D Härligt, eller hur Jessie :D ? Jag tycker det var kanonbra iallafall !

Kom på att jag verkligen måste smörja in mina ben, de är riktigt torra ! Frågan är bara ifall jag ska ta bus-lotion, vanlig lotion eller bodybutter. Hmm.. Får ta och fundera på det medans jag duschar känner jag haha. Sedan tänkte jag måla om naglarna, rött eller svart haha. Hmm.. Får nog fundera på det i duschen.

Efter det så ska jag packa, ska ju till älsklingen imon och sova där tills onsdag. Måste gå upp klockan 6 buhuuuu, men det är det definitivt värt :) ! Min lilla gubbe :*

Dags att böra med allt nu känner jag :P

Hörs kanske imon, får se ifall jag har tid :)

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0