Gossip Girl & Tacos

Nu blir det snart GG :) Och tacos till det :) Igen, men alltså det blev rester från igår.

Personligen tycker jag twilight-filmen var sådär. Alltså den var ju jättevacker och så, jag älskar allt de säger till varann ! Så underbart var det ! Men jag läser hellre böckerna :)

Fick reda på nyss att jag kanske inte kommer få höra något från min älskling på typ vet inte hur länge det var.. Han hade nämligen inga sms kvar.. Grät nästan när han skrev det, han är mitt allt ! Nu kanske ni förstår att jag inte kan leva utan han !

Nu måste jag börja göra tacos !


Slapp dag hemma, då ser man ut såhär :P (ja, jag vet att jag kan gå såhär i skolan med ibland ;))

I've never been perfect
But neither have you
I can't be who you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0