Avslutning imon !

Fy fasen vad kallt det är på mitt rum :( Jag fryser verkligen ihjäl ! Och jag skojar inte när jag säger så, ändå har jag sjukt hög värme på så jag antar att jag kommer vakna imon med världens huvudvärk -.- Känner att jag inte är så positiv just nu, men man kan ju faktiskt inte vara glad jämt. Inte ens jag klarar det, och idag har jag varit überglad hela dagen så nu förtjänar jag att vara lite tjurig :P Eller tjurig och tjurig, jag är mest trött, kall och frusen. Funderar på att sova i min tjocktröja men jag tror inte jag kommer somna då :P Vi får se lite iallafall. Imon är det avslutning, gissar på att jag slutar runt halv 10 någongång. Vi ska ju byta paketer imon, klassen alltså. Haha det ska väl bli roligt gissar jag på. Gissar även på att det kommer bli totalt kaos haha, men det brukar allt bli :P Vi valde ju tex stadsminister på samhällen med hjälp av sten, sax, påse haha :)

Ne nu måste jag sova, även ifall det var väldigt roligt att skriva idag, hade mycket i huvudet :P

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0