181209

10 MÅNADER IDAG <3

Gud vad ja älskar dig Johan, du är verkligen det bästa som har hänt mig. Nu när det ligger snö på marken och är jättekallt så är det enda jag tänker på när jag gick för att möta dig vid hemköp. Jag kommer ALDRIG glömma det, det var något speciellt som hände just då, något jag inte kan beskriva.
Det vackraste som finns är när jag tittar i dina ögon, när du ler mot mig och jag tillbaka. Det härligaste som finns är när du står och håller om mig och viskar att du älskar mig i mitt öra och jag i ditt. Den tryggheten som jag får utav dig är obeskrivlig och det är så sjukt underbart. Det roligaste som finns är när vi ska vara lite busiga och hitta på massa kul och bli typ 7 åt på nytt ! Lika barnsliga är vi, även fast vi kan vara allvarliga ibland med. Du känns redan som en i familjen och jag hoppas verkligen du stannar förevigt, för ärligt talat vet jag inte vad jag skulle gjort utan dig. Du är verkligen mitt allt, min värld och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag hoppas verkligen det blir vi två förevigt.

We are terrible of not loving eachother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0