031209

Hejsan svejsan bloggen :)

Nu sitter jag här, ska väl snart plugga lite kanske. Tänkte läsa de där 3 kapitlerna i min tyskabok och skriva sammanfattningar och sånt. Jag fattar ju verkligen ingenting m hjälp men man får väl göra sitt bästa liksom.

Usch jag har verkligen PANIK ! Inte hittat en enda julklapp än ;O Och vad ska man köpa till alla ?
Snälla hjälp mig ! Svårast är ändå vad man ska köpa till världens bästa pojke.. Hmm.. FY vad svårt det ÄR !
Jag behöver tips ! Men det hjälper ju typ inte att gå i massa affärer ! Nee usch, och det börjar ju bli lite bråttom snart med.. Får sitta här och klicka runt lite efter tips och sånt.

Puss sålänge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0