Träning

Nu har jag varit och köpt nya joggingskor :D Blå-vita adidas :D Tänkte att jag skulle ta och testa dem imon på idrotten kanske :P Men jag ska ta med mig mina andra med ifall jag får skoskav eler något sånt :P Man vet ju aldrig.

Va ute innan med innan någon annan hade slutat :D Gick runt fordon en snabbis och träffade min älskling i några minuter, men de verkade ha rätt fullt upp så jag gick sen ;) Precis innan jag gick körde det in en volvo, och så tyckte jag det va ett rätt så bekant ansikte jag såg :) Efter den blicken jag fick så kom jag på att det va Adinanna ;) Hmm, verkar som om jag har en ovänn ;S Vem skulle vilja vara ovänn med lilla gulliga jag ;) (a) Rätt många tror jag :P

Nu ska jag snart sätta mig och äta mina tonfisktunnbrödsrullar :D Jättemumsigt innan jag drar iväg till träningen med Jessica :D VÄRLDENS BÄSTA VÄN <3 Hon är nog den ända som vet precis allt om mig :) Vi har kännt varann så länge nämligen :) Många fina minnen med den gulleplutten :*

Ikväll blir det alltså aerobic styrka :) Förbättra fysiken lite tänkte jag :)

Nu blir det mat :D

Puss & Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Jessie

Naaaw älskling!

Ja, vem vill va vän med en rasist? xD ;)

Älskar diiiig <3<3<3

2009-08-28 @ 16:46:25
URL: http://blommisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0