090824

Hejsan på er :)

Orkar inte skriva idag egentligen menmen xD Vaknade jämte världens finaste pojkvän idag :) Jag älskar min lilla gubbe :) (a)
Lilla gubben........ det hette ju pippis häst !! xD

Ska snart sätta mig och läsa ett kapitel i min kemibok, vi hade det som läxa tills imon :P Sen vid kl 20.00 så ska jag träna :D Gud så härligt det ska bli att komma igång igen, jag har verkligen längtat :D Få tillbaka sin fina kropp igen :)

Ne, nu ska jag dra igång med läsningen så att jag blir klar idag ;)

Puss & Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Jessie

jag älskar kemi! för jag behöver inte ha det!! WIIE! :D <3

2009-08-24 @ 16:42:27
URL: http://blommisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0