090823

Måste börja med att säga grattis mamma på födelsedagen :)

Arsenal vann med 4-1 tillslut igår :D KANON !

Det va skitkul att jobba med Fanny igår med :D Vi har alltid kul, även ifall vi bara skulle göra sånt som är tråkigt så gör vi det kul :D Hihi det är jag och Fanny det ;)

Idag ska jag spela träningsmatch mot ljungby, får se hur detta går :P Bara andra gången jag spelar för säsongen ;P Aja, det går som det går xD
Tror inte jag hinner åka innan älskling kommer, hoppas inte det iaf :) Hanna och Johan skulle nog kolla på matchen..

Sen ikväll kommer farmor, farfar och mormor och firar mamma och pappa :) Pappa fyller också snart år nämligen ;P

Hela dagen avslutas med att man kryper ner i sängen gämte sin älskling :) MYSIGT !

Som ni ser så har jag rätt fullt upp idag så det blir bara ett inlägg :)

Puss & Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Jessie

yes indeed xD <3

2009-08-23 @ 15:21:13
URL: http://blommisss.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0