090822

HalliHallå bloggen ;D

Fy vilken tråkig dag det har varit idag xD Jag har inte gjort ett skit verkligen. Måste säga att jag har lite ont i kroppen idag :P Men jag får väl skylla mig själv liksom :)

Måste snart äta något för vid halv 7 ska jag nämligen ställa mig i diskebaljan ;) Och JA ni hörde rätt ;) Kocken jag jobbar lite för ibland ville att jag och Fanny skulle diska, och vad gör man inte för lite pengar ;) :D Hihi :)

Kollar på Arsenal nu med :) De leder med 2-1 och nu är det paus :P Diaby satte ett riktigt snyggt mål rätt upp i krysset :D Sen gjorde han ett till :D Vi får se, det kanske kan bli ett hattrick ;) De spelar mot Portsmouth ( ingen aning hur det stavas ) och deras målvakt James räddar dem TOTALT än så länge :)

Vi får se hur det går i andra :)

Puss & Kram
Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0