090814

Godmorgon allihop !

Idag vaknade jag typ vid 9. Kollade ut genom fönstret och upptäckte att solen sken :D Måste säga att humöret får sig en kick DIREKT ! Är det någon som håller med mig kanske ? Känner verkligen att jag måste komma ut och få lite färg, all min färg från tunisien är typ försvunnen redan :( Riktigt tråkigt faktiskt !

Senare idag kommer Jessica hit en sväng och ska hämta en GossipGirl bok :) Om ni inte har läst dem så MÅSTE ni göra det :) De är sjukt bra faktiskt :)
 Jag hade även tänkt fixa hennes naglar :) Fransk manikyr :) Det funkar ALLTID att ha på naglarna faktiskt, även ifall jag oftast föredrar någon färg som passar till årstiden.

Nepp nu ska jag inte sitta här längre :)

Ha en bra dag :)

Puss & Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Jessie

höhö, bäst vi börjar då snygging ;) <3<3<3

2009-08-14 @ 13:15:59
URL: http://blommisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0